Sabtu, 6 November 2010

Kata Aluan Ketua Panatia B. Melayu SK Sungai Buloh

KATA ALU-ALUAN

Ketua Panitia Bahasa Melayu

Pn Zarina Bt Zakaria.

Alhamdulilaha,saya bersyukur kehadrat Allah S.W.T. kerana dengan taufiq hidayat-Nya saya dapat membina Laman Blog bagi tujuan pendidikkan untuk tatapan umum di seluruh Malaysia.Sebagai Ketua Panitia, tentulah banyak kebaikkan yang dapat saya muatkan dalam Laman Blog itu nanti.

Semoga Laman Blog ini menjadi pemangkin kepada para guru khususnya warga pendidik untuk terus memuatkan unsur-unsur pendidikkan dalam Blog ini, supaya ilmu kita akan terus bertambah dan berkembang.

Melalui cara ini juga kita dapat menambah kenalan bagi tujuan mendidik anak bangsa kita. Tahniah sekali lagi kepada Pensyarah Dr. Khairudin b. Mohamad yang telah berkongsi ilmunya untuk kami membina Laman Blog yang sudah tentunya banyak memberi manfaat khususnya dalam pendidikkan.

Ahirnya saya mengucapkan setinggi-tinggi tahniah dan terima kasih di atas usaha pihak IPG dan Sektor Pendidikkan Bahasa Melayu kerana telah mengambil inisiatif mengajar membina Laman Blog.Moga-moga usaha murni ini dapat diteruskan pada masa akan datang.

Sekian Terima Kasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan